SPACE NETWORK NEWS : News

Culture

פסטיבל על הגג יתקיים השבוע עם שלוש הופעות מיוחדות במרכז למוסיקה ירושלים

  • By Editorיצחק רביחיא
  • 06 23
  • 2024

 

שלושה מופעים מרהיבים של מוסיקה נהדרת מז'אנרים שונים, לאור השקיעה, עם נוף לעיר העתיקה, בבריזה הירושלמית של תחילת הקיץ יתקיימו במהלך השבוע במרכז למוסיקה ירושלים במשכנות. לאחר כל מופע, בשעה 21:00,  יתקיים "קונצרט בהפתעה". נסו ותיהנו 

 

ביום שלישי, 25.6.2024 בשעה 19:00 תופיע חמישיית רוני איתן - ג'אז, פולקלור ומה שביניהם. במופע יציגו רוני והחמישייה יצירות מתוך אלבום הבכורה שלו, שאותו הקליטו בצרפת בשנה שעברה (בהפקת שי מאסטרו) ועתיד לצאת בסתיו הקרוב. המוסיקה של רוני יונקת ממסורת הג׳אז, מהמוסיקה הקלאסית וגם מוסיקת פולקלור ממגוון תרבויות, ובמיוחד מהמוסיקה של המזרח התיכון וצפון אפריקה, שאותה ספג ולמד בשנות נעוריו בירושלים.

 

ביום רביעי, 26 במאי 2024 בשעה 19:00 הופעה של אנסמבל מומין ססלר - מוסיקה עולם ערבית, טורקית ועוד. במופע הייחודי הזה נשמע את נגן הקאנון מומין ססלר וההרכב שלו מבצעים מוסיקה אתנית ערבית, טורקית, מהבלקן ועוד בפיוז'ן אתני מרתק.

 

ביום חמישי, 27 במאי בשעה 19:00 הופעה של תזמורת הרחוב הירושלמית.

 

המרכז למוסיקה ירושלים הוא הגוף המוביל בישראל בקידום ובטיפוח מוסיקאים צעירים מחוננים מכל רחבי הארץ ומהווה מרכז מוסיקלי בינלאומי בירושלים. המרכז הוקם על ידי הכנר האגדי אייזק שטרן וראש עיריית ירושלים טדי קולק, בסיוע יד הנדיב והקרן לירושלים. בעשור האחרון מוביל את המרכז הפסנתרן הנודע מארי פרחיה. 


המרכז למוסיקה עורך בירושלים סדרות קונצרטים יוקרתיות בהם מופיעים הרכבים וסולנים מרחבי העולם וטובי המוסיקאים בישראל. 

 

בצמוד לחלל האקוסטי המשובח ומעורר ההשראה פועל אולפן ההקלטות של המרכז למוסיקה, מהאולפנים החדישים והמובילים בארץ, בו מתקיימות באופן קבוע הקלטות של אמנים.

קרדיט צילום: המרכז למוסיקה ירושלים. 

לינק לרכישת כרטיסים:

https://jmc.pres.global/order/509

 

Life Information more +

Tourism from SNN more +