SPACE NETWORK NEWS : News

Tourism

טיול מהנה לכנרת ולינה בכפר הנופש דריה הצמוד לים

  • By יצחק רביחיא
  • 03 17
  • 2023

דווקא בימים אלה, ימי האביב שבפתח מציעים לנו בתי המלון וכפרי הנופש המפנקים, המיועדים גם לישראלים וגם לתיירים מחו"ל, הצעות מפתות לחופשות מהנות לקראת חג הפסח.  

 

לקוראים המכירים את המדור אני מעוניין להציע ביקור מפתה במלון וכפר הנופש דריה מרשת רימונים על שפת ימה של הכנרת, צמוד למים ולשלב בביקור עוד אטרקציות שיהפכו את שהותכם לחופשה מקסימה. קפיצה קטנה לחו"ל. נסיעה של כשעתיים תביא אתכם לאגם הכנרת על שלל פינוקיו ולחופשה מהנה בישראל. 

 

נפתח דווקא בבחירת המלון המומלצת שלנו – כפר הנופש ומלון דריה המציע בימים אלה מבצעים אטרקטיביים לקהל הישראלי. כפר הנופש והמלון, השייכים לרשת רימונים, ממוקם על חוף ימה של הכנרת, סמוך לקיבוץ האון. הוא עבר באחרונה שיפוץ יסודי ושדרוג של כל החדרים והשטחים הציבוריים בהשקעה של מיליוני שקלים ולמעשה חידש את פניו ואת חדרי האירוח באופן המשלב נוחות מודרנית עם מאפיינים ייחודיים ואוירה קסומה.

 

"דריה" הינו כפר נופש פסטורלי הפרוס על שטח של כ 40 דונם ובו 108 חדרי סופרייר ודה לקס המתאימים לזוגות ולמשפחות, רבים מהם בקו ראשון למים. החדרים כולם בני קומה אחת, פזורים בין מרחבי דשא והכפר משלב חוויה אותנטית של לינה על שפת הכנרת עם תוכן איכותי וחוויה ערכית. כפר הנופש שוכן בתוך פנינת טבע ייחודית כשמצדו האחד ימת הכנרת ומהעבר השני הרי הגולן ועמק הירדן. לכפר הנופש חוף צמוד, שני שוברי גלים ייחודיים ומרהיבים, שפע של מרחבים ירוקים ונוף עוצר נשימה. כפר הנופש ממותג על שורשי התרבות הישראלית מתקופת ההתיישבות ועד ימנו, רחובותיו קרואים על שם אמנים המהווים את עמודי התווך של התרבות הישראלית, יצירותיהם וסיפוריהם מעטרים את מרחביו וההליכה בין שבילי הכפר נותנת למבקרים בו חוויה ישראלית אותנטית.

 

מנכ"ל דריה, דור סירקוביץ', מדגיש כי כפר הנופש מציע מגוון פעילויות קונספט ותוכן בשטחי הכפר ומחוצה לו. כחלק מפעילויות הקונספט מתמקד הכפר בשילוב בין ההיסטוריה הענפה שסובבת אותו, החל מראשית ההתיישבות. הפעילויות השונות נבנו תוך מחשבה היוצרת חוט מקשר בין האתרים המעניינים תוך שימת דגש לאטרקציות מקומיות, דוגמת מסלולי טיול המשלבים מים בחודשי הקיץ, טיפוס בעזרת רכבי שטח להרי רמת הגולן, סיורים במשעולים של ראשית ההתיישבות בין דגניה לכנרת, סיפורים ושירים של המשוררים הגדולים שצמחו בעמק וחווית קונספט ישראלי "בטעם של פעם" הכוללת ערב סביב המדורה, ארוחה חקלאית והכל באווירה הפסטורלית של האזור. עוד במתחם פעילויות לילדים, ג'מבורי, פינת נינג'ה, שולחן פינג פונג, קיר טיפוס, משחקיה, בר, שני חדרי אוכל (כשרות מהדרין), מרפסת חוף, בית כנסת, חוף ים מוכרז עם מציל ועוד. 

 

דור, 38, הוא ירושלמי לשעבר שהיה הבעלים של הבולינט המפורסם וכדורסלן מצטיין בהפועל ירושלים. ניכר בו שהוא מנהל את המקום במקצועיות ובאהבה אין קץ, תוך שמירה על יופי המתחם ושדרוגו ואהבת האדם שבו.

 

לקח לי רק דקות ספורות להשתלב עם יופי המקום: המדשאות המטופחות, אגם הכנרת המקסים הנשקף מכל פינה בכפר, עצי התמר, האקליפטוסים, האורן ועצים נוספים מהם נשמע ציוץ הציפורים. הכפר משדר אינטימיות, הרמוניה, שקט ורוגע. המלון הידידותי למשפחות ולזוגות מציע חדרי אירוח ממוזגים ונעימים עם מבואה\ מרפסות ונוף לים, שירות וסטנדרטים של ניקיון.  ארוחות הבוקר המפנקות של המלון מוגשות בחדר אוכל נעים ומרווח הפונה לים וכוללות מגוון גבינות, סלטים, חביתות, מאפים, לחמים טריים ועוד.

 

הכנרת מציעה לשוהים בה שלל אטרקציות ואתרי תיירות מהנים. מי שאוהב את הים לא יוותר על טיול רגלי בשביל סובב כנרת העובר בכפר הנופש. אני ממליץ מאוד לבקר את עץ הפיקוס המרשים ביופיו בקיבוץ האון הסמוך.

 

המלצה נוספת היא לבקר בקיבוצים הוותיקים באזור, קיבוץ כנרת, דגניה וכמובן הירדנית, שם בילינו ערב מקסים בבר ובמסעדה "על הנהר". בקיבוצים השונים תוכלו לבקר במוזיאונים קטנים בתיאום מראש או בגלריות, מסעדות קטנות ופינות חמד רבות. המגוון עשיר ומעניין. 

 

אחת האטרקציות המומלצות שלי היא נסיעה קצרה לספא וילג' בחמר גדר. בלב עמק הירמוך, סמוך לגבול המזרחי תמצאו גן עדן - פנינת חן קסומה שופעת מעיינות ומרחצאות תרמו מינראליים בעלי סגולות רפואיות רבות וייחודיות. במקום מלון מפנק - SPA VILLAGE ,מתחם ספא עם שלל טיפולים ומסג', מסעדות ושלל חוויות ואטרקציות המתאימות לכל גיל בהם מתחם קמפינג ממוזג, בריכת ספלאש, פארק  תנינים ועוד. תיירים ישראלים רבים מגיעים למתחם ספא וילג' במהלך היום או בערבים.

אטרקציה נוספת מומלצת היא אגמון החולה. החל ממרכז המבקרים, דרך מסלולי הרכיבה באופניים (8 ק"מ של שבילים ונקודות תצפית ) או ברכב חשמלי וכלה באטרקציה שאנחנו בחרנו הפעם – סיור שקיעה בעגלת המסתור. 

סיור הצפרות שערכנו במשך כשעה עם אלי באדיבותה של שלומית ענבר מאפשר קרבה יחסית וללא הפרעה אל הציפורים ובעלי החיים השונים. צפיה כמו במסך קולנוע בטבע קסום באין ספור ציפורים נודדות ומקננות בהן ענפות, עגורים, חסידות, פלמנקו והכל בליווי הסברים על רקע השמיים הנצבעים בצבעי שקיעה וקולות הציפורים המתכוננות ללינת הלילה. חוויה מומלצת במיוחד לכל בני המשפחה.

אטרקציה נוספת בימי הקיץ היא חווימה - חוויית שייט עצמי ברחבי הכנרת עם אפליקציית ניווט המלווה אתכם לאורך כל השייט. עוד תוכלו לבקר בעיר טבריה על שלל עתיקותיה, טיול לרמת הגולן הקרובה, טיול לשמורת הטבע בארבל, לשלל הכנסיות בהר האושר, כפר נחום, טבחה ועוד.

הכנרת הקסומה שלנו יפה ומלאה מים כמעט על גדותיה. זוהי הזדמנות לבקר בה ולהתרשם בעצמכם. המבחר גדול ומהנה. נסו ותיהנו.

 


 

Life Information more +

Tourism from SNN more +