SPACE NETWORK NEWS : News

Tourism

יום פינוק ותענוג במלון ממילא בירושלים כולל מסאג', ספא, סדנאות וארוחה במסעדת רופטופ

  • By יצחק רביחיא
  • 02 23
  • 2023

מלון ממילא הוא מלון בוטיק ייחודי, איכותי ויוקרתי המספר את סיפורה של ירושלים. מלון שנבנה בטוב טעם על ידי האדריכל משה ספדי במיקום מנצח בין מזרח העיר למערבה, מעל שדרות ממילא, בין העבר לעתיד. המלון שבו 194 סוויטות וחדרים מציע שילוב של תרבויות ואלמנטים עיצוביים מוקפדים מהתקופה הרומית, הביזנטית, הצלבנית, הממלוכית ועוד, הבנייה באבן גיר ירושלמית והעיצוב המוקפד עד הפרטים הקטנים, עיצוב מרשים, מסוגנן ועכשווי, פרי עבודתו של המעצב האיטלקי הנודע פייר ליסוני. אין פלא לפיכך שכבר מהכניסה ללובי המלון ודרך כל שטחי המלון תוכלו לחוש בכל החושים את העיר ירושלים כמו גם את האיפוק העיצובי, היופי, הרוגע, האווירה הקוסמופוליטית והייחוד של המלון. . 

 

מלון ממילא מציע בימים אלה מבצעים אטרקטיביים לקהל הישראלי. מי מכם המעוניין ליהנות מחופשה מהנה בעיר הבירה ירושלים ומאווירה שלווה ואינטימית מוזמן במהלך השבוע או בסופו למלון ממילא. זוהי הזדמנות מיוחדת לנפוש ולהכיר מקרוב את העיר ירושלים, העיר הכי מיוחדת ויפה בעולם, עיר תוססת וצבעונית, מרחק הליכה קצר מהעיר העתיקה, מצודת דוד, החומות, שער יפו, הכותל, כנסיית הקבר וממרכז העיר החדשה. מרחק פסיעה ממרכזי הבילוי, הקניות, המסעדות, הברים, שוק מחנה יהודה  ועוד אטרקציות תיירותיות. 

 

מלון ממילא הוא מלון שמספר סיפור. סיפורה של ירושלים הישנה והחדשה. מלון עם תוכן מגוון ומשתנה שמציע לאורחיו חווית אירוח הוליסטית נעימה ומפנקת. חוויה רב חושית בלב העיר ירושלים.

 

באחד מימי השבוע ביקרנו רעייתי ואני בספא אקשה היוקרתי וההוליסטי של מלון ממילא. היתה זו לנו חוויה ייחודית, מפנקת ומהנה. אם יתמזל מזלכם תוכלו גם אתם להפקיר את גופכם למסג' מיומן בידיהן של אביגיל, דניס או תמר המסג'יסטיות בספא בניהולו המקצועי המיומן של מתן סופרי.

 

מתחם הבריאות הכושר והספא אקשה מאפשר ליהנות ממגוון פעילויות הוליסטיות ייחודיות, טיפולי גוף, בריאות ויופי, מתקני כושר מתקדמים והתחדשות כוללת של גוף ונפש. המתחם מציע גישה רעננה וחדשה, התומכת בצורכי הבריאות המודרנית באמצעות שילוב של שיטות מהמערב והמזרח, עם טכניקות של רפואה טבעית. הספא מציע מספר חבילות של ימי כיף המומלצים לזוגות ולמשפחות, לימי הולדת וציון אירועים מיוחדים, חבילות הכוללות מסאג', בריכה מחוממת, ארוחה באחת המסעדות שהיא חוויה קולינרית ועוד. אנחנו נהנינו מאוד מהמסאג' המקצועי המענג, מהחמאם הטורקי הצמוד, כמו גם מהבריכה הפרטית אליה נשלח לנו בקבוק קווה וסלסלת פירות. במתחם גם חדר כושר מאובזר, חדר למדיטציה, טיפולים מרגיעים ומאזנים, טיפולים עמוקים, טיפולי פנים וטיפולים במים. חוויה מעצימה של גוף ונפש שמעניקה איזון והזרמת אנרגיה. שלווה אינסופית במרכז מדרחוב העסקים. מהרגע שנכנסו שכחו מהעולם שבחוץ. פיסת גן עדן בלב ירושלים.

 

אחת החוויות הייחודיות שמציע מלון ממילא הוא סדנאות תוכן המשתנות מדי רבעון בהתאם לאלמנטים של אדמה, אוויר (רוח), מים ואש. תחת הכותרת "מהשדה אל הבר" מציע מלון ממילא שלל סדנאות מרתקות בהן, סדנא לטעימות שמן זית, סדנת טעימות יין, סיורים בירושלים ועוד.

 

אחד הסדנאות המומלצות בהן נכחתי היה סדנה לצמחי מרפא בהדרכתו של ארז בינדיגר, מאמן אישי ומורה לרפואת צמחים במכון רדימן. ארז רקח עבורנו חליטות והסביר על יתרונותיהם של הצמחים בריפוי הגוף ומניעת זיהומים, מחלות, כאבי ראש ועוד. עולם ומלואו. יחד עם עוד תריסר משתתפים למדנו על היתרונות של הליקריג' שעוזר לגוף להסתגל למצבים חדשים, על יעילות הזוטה כמחטא, על הלואיזה, זרעי השומר, התימין בת קורנית היעילים נגד שיעול ועוד התנסינו בהכנת קפה חוואיג' רפואי שמכיל אסטרגלוס, קינמון, ציפורן, פלפל שחור , גינג'ר והל – כולם נוגדי חמצון ורקחנו גם שמן רפואי עם רוזמרין, ציפורני חתול , פרחי לבנדר, גרגירי חרדל, ויטמין E ועוד על בסיס שמן שקדים. סדנא מרתקת ומהנה, אחת ממספר סדנאות מומלצות שמארגן המלון.

 

אחת האטרקציות במלון ממילא הן המסעדות. שתי מסעדות דגל למלון – הרופטופ Rooftop בקומה השמינית עם נוף פנורמי מרהיב לחומות העיר העתיקה ומצודת דוד ומסעדת "הפי פיש" מסעדת דגים ופסטות מעל לשדרות ממילא. 

 

אנחנו בחרנו לאכול במסעדת Rooftop בניצוחה של השפית סימון שפירו שהיא אחת המסעדות היוקרתיות והטעימות בהן ביקרתי והיהלום שבכתר מלון ממילא. מסעדת שף ותיקה שאינה נסמכת רק על נוף עוצר נשימה, אלא מציעה תפריט עילי של שפית סימון, ילידת ניו יורק שעבדה בעברה במסעדות כוכבי משלן ומתווה קו קולינרי איטלקי קלאסי וחוויה קולינרית ייחודית ומהנה: בשרים בגריל, דגים, סלטים טריים, פוקצ'ות חמות הנאפות בתנור לבנים, מנות פסטה בעבודת יד וקינוחים אלגנטיים כדוגמת המלבי מחומרים מיוחדים ועוד. בין המנות הראשונות מומלץ לנסות את הסלט שוק , הסשימי סלמון הדרים, השווארמה לוקוס וגם ברווז בפיתה עבודת יד. כולם תאווה לעיניים ולחיך, חוויה גסטרונומית משובחת וייחודית. בין המנות העיקריות ניתן לבחור מנות דגים ובשר כגון חזה עוף, פילה בקר רוסיני, צלעות טלה וריזוטו פטריות מומלץ במיוחד. גם תפריט האלכוהול והיינות המעולים והמרשים ראוי לציון ומעורר הערכה.  נסו ותיהנו.

 

מלון ממילא, קניון שדרות אלרוב בממילא, שלמה המלך 11 ירושלים

להזמנות חדרים: 02-5482200

להזמנות חבילות ספא אקשא: 02-5482233

או באתר: www.MamillaHotel.com

 

 

 


 

Life Information more +

Tourism from SNN more +